Inspiration från TED

TED talks är en av mina stora inspirationskällor både privat och i yrkeslivet och en av mina absoluta favoriter är Simon Sinek’s TED talk om hur stora ledare inspirerar till handling. Har du inte sett den så se den!

Detta är inlägg nr 9 i #Blogg100 och just nu det kortaste inlägget jag skrivit hittills. 

11 reaktioner på ”Inspiration från TED

  1. Ping: Adapt, Adapt, Adapt! #Blogg100 | The Spring is my Love

  2. Michael, jag har påbörjat en lista, men det känns som att jag aldrig blir klar. Ska ta tag i det igen. Egentligen skulle man vilja lägga till alla TED Talks till den listan men det går ju inte. 🙂

  3. Ping: Why must trust | The Spring is my Love

  4. Ping: Blogg100 utmaningen är över – Liffemans fria tankar

Kommentera

