Tommy delar oss i två

20130319-213139.jpg

Ingen har väl kunnat undgå Tommy Nilsson och PR-kuppen för Marabou Black. Det verkar för tillfället ha delat branschen i två, de som tycker att kampanjen är fullständigt lysande och hyllar framför allt F&B för att regissera hela kampanjen, och på andra sidan de som tycker att kampanjen och alla inblandande bara är pinsamma.

Jag tycker att det är fullständigt lysande, och tror att den tog en extra dimension när ryktena om AIK och ”Paint it black” började florera.

Heja F&B. Heja Tommy Nilsson. Heja Marabou.

Detta är ett inlägg i #Blogg100

Advertisements

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s