Hur ett ruttet äpple smittar hela korgen

Se-upp-för-ruttna-applen-i-korgen-_-Reklam2_2

Ingen har väl missat debatten om Länsförsäkringars annonskampanj. Eller, för att vara korrekt, Länsförsäkringar Uppsalas annonskampanj. Som tyvärr har fått hela Länsförsäkringar att framstå som en sexistisk och kvinnoförnedrande organisation. Då det här, för mig handlar om varumärkestrategi så skriver jag istället om det på Reklam2-bloggen och hänvisar då till: http://www.reklam2.se/2013/04/se-upp-for-ruttna-applen-i-korgen/

Detta är (eller egentligen inlägget på Reklam2-bloggen) ett inlägg i Blogg100

Advertisements

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s